Wednesday, 11 March 2015

Perlu sangat kah percintaan itu ?



  Mungkin bagi seusia muda , persoalan ini muncul tatkala kamu mengenal cinta , lihat mereka berpasang pasangan . indahkan ? Nampaknya mcm indah , cuba tanya sudut hati yg paling dalam ? tenang ke ? * saya tak berkata kepada pasangan yg telah berkahwin *

Dulu , aku pon selalu dengar 'suka ' tu lah 'suka ' ini lah , tapi mungkin tak sempat untuk berkenalan dengan perasaan sebegitu mungkin , alhamdulillah sebab aku terus masuk ke all girls school , waktu zaman mcm nak kearah jahil jahil dulu . Aku tak sempat tau mcm mana perasaan tu , Sampai sekarang aku mulai sedar , baru aku faham bila melihat keadaan sekelililng . Tapi Bersyukur sekali lagi , saat belum sempat aku kenal perasaan itu , Allah hantar aku tarbiyah di SESERI , sejak daripada itu , aku tahu aku sedar perasaan itu bagimana . Terutamanya kesannya . * hari ini mngkin aku tulis pasal ni tapi esok lusa unkin Allah uji aku dgn perasaan mcm ni * tapi entry ini hanyalah luahan perasaan sahaja . 


Mungkin bagi aku cinta aku tak mampu nak ungkapkan cinta sebab aku belum rasa cinta yng sewajarnya aku beri pada mama dan abah itu sehebat cinta mereka pada aku . Jadi aku tak mahu mereka rasa cinta aku yang berbahagi dengan mana mana pihak selagi aku masih bawah tanggungan mereka . FullStop . Bye . Assalamualaikum . 

As i said , If i dont write to empty my mind , i go mad . wallahualam .

No comments:

Post a Comment